The Kids | odzież dziecięca

Jak się zarejestrować?

Rejestracja w e-sklepie THEKIDS.pl następuje automatycznie w czasie pierwszych zakupów, w trakcie składnia pierwszego zamówienia, jednym z etapów jest wypełnienie formularza rejestracyjnego. Po zakończeniu pierwszej transakcji, system wysyła Państwu wiadomość e-mail na wskazane konto z nazwą użytkownika i hasłem. Hasło i inne dane można później zmienić w panelu użytkownika.

UWAGA: obsługa e-sklepu THEKIDS.pl nie ma dostępu do Państwa hasła (jest ono przechowywane w postaci zaszyfrowanej) i w razie zagubienia hasła konieczne jest wygenerowanie nowego.

Jak przebiega proces zamówienia?

Po wybraniu produktu i kliknięciu na przycisk "do koszyka" ukaże się Państwu okno w którym jest możliwość wyboru kontynuacji zakupów lub przejścia do koszyka. Koszyk pokazuje się również po kliknięciu na link w module widocznym w lewej kolumnie. Za każdym razem istnieje możliwość aktualizacji koszyka: wpisanie w pole zamawianej ilości sztuk produktu i kliknięcie przycisku "odśwież" lub rezygnacja z zakupu produktu przez kliknięcie przycisku "usuń".

Następny etap to rejestracja lub zalogowanie się (w przypadku kolejnych zakupów). W trakcie rejestracji należy podać dane w sekcji "dane do faktury".

W tym etapie macie Państwo możliwość zdefiniowania adresu wysyłki innego niż podany adres zamieszkania. Istnieje możliwość dodania większej liczby adresów wysyłki, każdemu z nich można przypisać nazwę i podczas kolejnych zakupów wybieranie właściwego z listy istniejących.

W następnym etapie wybieracie Państwo sposób wysyłki zakupionych produktów. Wysyłkę realizuje firma kurierska DPD lub Inpost (paczkomaty), cena wysyłki jest zależna od wagi zamówienia wg. tabeli podanej na stronie i jest przeliczana automatycznie.

Następny etap to wybór metody płatności, poszczególne opcje widoczne są w zależności od wybranego wcześniej rodzaju wysyłki.

Przelew bankowy - tradycyjny przelew na nasze konto bankowe (podane w momencie finalizacji zamówienia) - towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Transferuj.pl - po wybraniu tej metody płatności po zaznaczeniu opcji "Transferuj.pl" zostaniecie Państwo przeniesieni na stronę wyboru banku gdzie będziecie mogli Państwo dokonać płatności. Po zakończeniu płatności (lub anulowaniu), zostaniecie Państwo przeniesieni z powrotem na naszą stronę. Po ponownym przejściu do sklepu możecie Państwo powtórnie się zalogować i sprawdzić status zamówienia.

Po wybraniu rodzaju płatności jest jeszcze jedne etap pośredni w którym macie Państwo możliwość wpisania własnych uwag do zamówienia, np. prośbę o wysłanie paragonu za zakupione towary na inny adres niż adres wysyłki - przydaje się przy robieniu prezentów :)

Następny etap to ekran z potwierdzeniem i szczegółami Państwa zamówienia. Do historii zamówień macie Państwo dostęp z panelu użytkownika.

Po finalizacji zamówienia system wysyła do Państwa potwierdzający mail ze szczegółami zamówienia. Po każdej zmianie statusu zamówienia (potwierdzona wpłata, wysłane), system wyśle do Państwa kolejną wiadomość.

Gdzie mogę edytować swoje dane i sprawdzać historię zamówień?

W każdej chwili macie Państwo dostęp do podanych w czasie rejestracji danych i możliwość modyfikacji ich (np. zmianę hasła lub adresów wysyłkowych) oraz do historii zamówień.

Po zalogowaniu się wystarczy kliknąć na link "Twoje dane" znajdujący się w stopce strony aby uzyskać dostęp do panelu. Pod linkiem "Twoje zamówienia" znajduje się historia zamówień. Linki widoczne są po zalogowaniu.

Jak odzyskać zagubione hasło?

W przypadku zagubienia hasła należy wygenerować nowe za pomocą systemu odzyskiwania.

W tym celu trzeba kliknąć na link "Zapomniałeś hasła?" widoczny w module logowania. Następnie wypełnić formularz, tzn. wpisać podany przy rejestracji (pierwszych zakupach) adres e-mail na który przysłany zostanie kod weryfikujący, umożliwiający zmianę hasła. Następnie prosimy o przepisanie (wklejenie) kodu z maila w odpowiednim miejscu formularza i podanie swojej nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji i zatwierdzenie.

W następnym etapie będziecie mogli Państwo zmienić hasło i zalogować się.

UWAGA! - w przypadku zapomnienia adresu e-mail podanego przy rejestracji (lub niemożliwości z jego korzystania), prosimy o ponowną rejestrację przy kolejnych zakupach lub o kontakt z THEKIDS.pl za pomocą formularza kryjącego się pod linkiem "kontakt", ew. kontakt telefoniczny.